zamknij [X]

Zaloguj się

login: 
hasło: 
» zapomniałeś hasła?
» załóż konto
Najnowsze wpisy w blogach.
9 godzin temu
Dzis przyrozilo -6.... Brrr zdjecie moze nie na temat.... Tak u mnie krety szaleja:( zebralam ta ziemie i przysypalam roze i gotowe:) chyba wsz...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: poziomijka | ilość wpisów: 122 | liczba odwiedzin: 42321
1 dzień temu
Zwykle projektując ogród kierujemy się względami wizualnymi – staramy się, aby wybrane przez nas rośliny były atrakcyjne dla oka. Nie za...
blog: poradnik | ilość wpisów: 0 | liczba odwiedzin: 291
5 dni temu
Witam, Was kochani. Długo nic nie pisałam - jakoś tak wyszło. Praca, dzieci, dom, ogród itd. Poprzestanę na ogrodzie, który już nie jest barwny...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: dorota.i.wojtek | ilość wpisów: 42 | liczba odwiedzin: 6916
6 dni temu
Przygotowania do zimy zakończone!!!! Wczoraj i dzisiaj zabezpieczaliśmy roślinki, róże zostały okopczykowane, część roślin na "stopki" do...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: dordar | miejsce ogrodu: woj.łódzkie | ilość wpisów: 194 | liczba odwiedzin: 70692
10 dni temu
Witam wszystkich po dłuuuugiej przerwie... Nie będę sie tłumaczyć bo nie ma sensu. Obiecuję że będę na bieżąco a słowa nie dotrzymuję ale proszę wy...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: siaaska | miejsce ogrodu: Beskid Żywiecki | ilość wpisów: 105 | liczba odwiedzin: 75702
10 dni temu
jest tu kto? :) przyznac sie komu obiecalam dalie :) bo mam naszykowane a nie wiem dla kogo :)
blog: widoq | ilość wpisów: 63 | liczba odwiedzin: 27531
15 dni temu
...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: rakso98 | ilość wpisów: 6 | liczba odwiedzin: 1089
19 dni temu
W sobotę po ponad miesiącu zobaczyłam swój ogród w świetle dziennym bo tak jak przyjeżdżam na działkę to niby popołudniu a tak naprawdę to już czar...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: iwonac221 | ilość wpisów: 25 | liczba odwiedzin: 4729
19 dni temu
Cisza jakoś na blogach,czyżby już ogrodnicy szykowali się do snu zimowego? A ja w końcu mam okazję zobaczyć co się dzieje w moim ogrodzie.No bo...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: antekzielony | miejsce ogrodu: okolice Lublina | ilość wpisów: 44 | liczba odwiedzin: 24919
23 dni temu
Od wczoraj u Nas wieje okropnie..... muszę przyznać że trawy na wietrze wyglądają cudownie :D koniecznie muszę dokupić ich więcei i jeszcze...
zieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczyzieloneblogi.pl - blog ogrodniczy
blog: macia | miejsce ogrodu: Śląsk | ilość wpisów: 195 | liczba odwiedzin: 105349
9 godzin temu
 + poziomijka dodał komentarz do wpisu Zimno, nic innego mi na myśl nie przychodzi
Mialam kupic chochola i jakos sie nie zebralam a ze mroz to ... więcej »
9 godzin temu
 + poziomijka dodał komentarz do wpisu Pizga niemiłosiernie ....
Tez mam rozplenice to super ze tak fajnie sie rozrasta:) tez... więcej »
1 dzień temu
Zwykle projektując ogród kierujemy się względami wizualnymi – staramy się, aby wybrane przez nas rośliny były atrakcyjne dla oka. Nie za...
blog: poradnik | ilość wpisów: 0 | liczba odwiedzin: 291
2 dni temu
 + siaaska dodał komentarz do wpisu - 105 - Wiosna 2014
Tak bym chciała żeby już cały ogród był obsadzony ale pomalu... więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu Rośliny lubiące cień?
dorzuce hortensje bo ich nie widze :) no i brunera, wietli... więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu wpis nalewkowy
uwielbiam takie nalewki, ale nie mam cierpliwości czekać az ... więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu Jak ja to uwielbiam !! :))))
hehe, tez patrze na ta gloria dei i widze moja peace :) a to... więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu ogród Iwony
w tej szkółce akurat nie kupowałam, oby odmiany były zgodne ... więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu Ściółkowanie:))
taki czas, że ogród zamiera a my chyba razem z nim :) więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu domek skończony
domek wyglada super! ale bedzie frajda na wiosne! z warzywa... więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu nowe obowiazki
WWWWWWWOOOOOOOOWWWWWWW!!!!!!!!!!!!! ale cudo!!!!!!!!!!! więcej »
3 dni temu
 + virion dodał komentarz do wpisu zimno, zimniej, mróz :)
ech u mnie to samo, jakoś tak wyszło i tez mnie nie ma :) w... więcej »
1 miesiąc temu
Nie zamierzam tu uprawiac lansingu. Reklame i marketing uprawiam na innych portalach. Pochwale sie tylko sukcesami i porazkami. Umieszcze foty z op...
blog: floriankwiatek | ilość wpisów: 2 | liczba odwiedzin: 323
Tablica wyświetla ostatnie wpisy z obserwowanych przez Ciebie blogów.
Tablica pokazuje wpisy z ostatnich 30 dni.
Hasło
Nie masz jeszcze konta? Rejestracja| Zapomniałeś hasła?
Zobacz blog:
Najaktywniejsi blogowicze:
statystyka ostatniego miesiąca
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
Najczęściej odwiedzane:
statystyka ostatniego miesiąca
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
reklama
LAUDEL Prosty 700 - seria EXCLUSIVE 6274-54

moc: 12 - 14 kW
wymiary (szer./wys./gł.): 692 / 680 / 435 mm

 cena: 2882
więcej »
Wkład prezentuje: IGN Kominki »
KOZA K7 3-7 z turbiną TURBOFAN

moc: 3 - 7 kW
wymiary (szer./wys./gł.): 536 / 557 / 413 mm

 cena: 1250
więcej »
Piec prezentuje: IGN Kominki »
ANTEK Z PŁASZCZEM WODNYM 8 kW

moc: 6 - 8 kW
wymiary (szer./wys./gł.): 600 / 677 / 461 mm

cena: 1999
więcej »
Wkład prezentuje: IGN Kominki »